Mikäli et löydä apua, olethan yhteydessä etusivulla listattuihin yhteyshenkilöihin.
Mitkä ovat Työ 2.0 Labin aukioloajat?
Työ 2.0 Lab on avoinna arkisin klo 7:30-18:00. Mahdolliset poikkeusajat mainitaan Ajankohtaista-sivulla.
Mistä löytyy sisäänkäynti Työ 2.0 Labiin?
Lab sijaitsee Pasilan virastokeskuksessa osoitteessa Ratapihantie 7. Infopiste löytyy virastokeskuksen ensimmäisen kerroksen kulkuväylän keskeltä. Työ 2.0 Lab -työtila löytyy saman rakennuksen toisesta kerroksesta.
Voiko Työ 2.0 Labin tilavarauksia tehdä nettisivun kautta?
Kohtaamon ja Labran tilavaraukset tehdään Senaatin tilavarausjärjestelmän tai kokousvastaavan kautta.
Mistä tilaan tarjoilut Työ 2.0 Lab -tilassa pidettävään neuvotteluun tai kokoukseen?
Työ 2.0 Labiin voi tilata tarjoiluja tilavarausjärjestlemän tilauksen yhteydessä. Jos olet varannut Työ 2.0 Labin tilat käyttöösi kokousvastaavan kautta, voi tarjoilut tilaan tilata suoraan kiinteistössä sijaitsevalta ravintolalta (www.juvenes.fi/vire/).
Onko tiloissa jo valmiiksi toimistotarvikkeita työpajan, neuvottelun tai kokouksen pitoa varten?
Labissa on whiteboardeja, post it -lappuja ja tusseja sekä inspiroivia apuvälineitä ideoiden tuulettamiseen.
Miten toimin ongelmatilanteissa?
Tilavarauksen tukipalvelut auttavat tilavarausjärjestelmään liittyvissä teknisissä ongelmissa arkisin klo 8-16.15 (tuki.senaatti@atea.fi / 010 613 6837).
Työ 2.0 Lab -tilasta löytyy QR-koodeja, joiden avulla voi ilmoittaa tilaan liittyvistä vioista.
Miten perun varaukseni?
Itse tehdyt tilavaraukset ja niiden peruutukset tehdään Senaatin tilavarausjärjestelmän kautta. Kokousvastaavan kautta tehdyt varaukset perutaan olemalla yhteydessä kokouspalveluvastaavaan (kokouspalveluvastaava.pasila@palmia.fi)